close

唔記得有無推介過呢兩本雜誌比大家


係我近年好喜愛的手作雜誌



這是另一本我期待半年一刊的日本雜貨雜誌
雖然一個字都睇唔明,但只是睇下佢地d貨品,我已經好開心~

日圓高企,要去日本買真係唔捨得;先滿足眼目,等d 日圓回落番d先再滿足物慾吧~

講開日圓,順道溫馨提示大家email/sms我時,記得上款係Yen,唔係Yan啊~有時睇到email來回多次,但後來也是將我的名字弄錯,真的很令我沮喪呢~~


另一本係Little things



這本是我五月開始追看的中國雜誌
沒有一向的土氣,內裡介紹國內的不同類別的創作達人,也有外國鮮有雜誌報導的手作內容;本土的香港手作雜誌很少,這本是近期我的熱捧系列


 


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()