close

將相片放上fan page


不一會就已有朋友仔估到喇~~


無錯﹗就係玫瑰花咸蛋



要知道咸蛋係好應該烏卒卒、黑mun mun


好唔型既一種食物,但對於食燒味飯鐘意加隻咸蛋既我而言


有時,真係好難抗拒呢種咸得有道理既美味


記得陳媽媽講過咸蛋係鴨蛋黎喎,但屋企得雞蛋,頂住先啦~


fan page有朋友仔問做法,係度公開比大家參考一下,有興趣就跟住整,等佢15-20日就可以開封,到時再分享用佢黎整既料理食譜呃~~


材料﹕鹽200g、水300ml、雞蛋/鴨蛋3隻、乾玫瑰花2g


做法﹕


(1) 預先用滾燙的熱水(份量外)消毒個玻璃樽,抹乾備用。


(2) 水+鹽煮滾,直到鹽融化成為高濃度既鹽水;蛋放入樽,注入鹽水,最後加入乾花、封蓋待15-20天即可。


小撇步﹕


(1) 我用乾法國玫瑰花,比較幽香


(2) 第一次整,未試過用其他乾花;但感覺上桂花都可以一試,食用花之中,桂花最易入屋~


(3) 屋企無幼鹽,所以用左粗鹽,有d難煮融;最後我好似醃咸青檸咁照醃,大家唔好學我,可能會失敗架,等20日後我開估睇下效果點先~~


留言或看更多相片,請到fan page﹕yen home bakery


或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()