經過數星期的努力


我人生中第一架微型黏土.魚旦車仔檔已經面世喇~


好多謝老友傻芬小姐用心的教導,出埋噴油、又仔細教授如何製作活動架


當你真正愛上一種手作的時侯,就會排除萬難,努力做到心目中的理想模樣


也會追求像真度極高的fine design


傻芬就是這樣的被黏土世界吸了進去,加油啊﹗我地仲要一齊挑戰栗子檔啊~


比大家睇下我的魚旦車仔檔先~



就係呢架喇


為左更逼真,我同傻芬都寫左一d價錢牌貼係車仔度



仲有調味架


呢個架所有野都係親手整,每一樣都係心血黎架~



就係呢兩張野


老大話字樣太功木整,唔似走鬼檔先生的手筆


下次要粗豪d~



就係呢個活動架


傻芬真係傻架,咁都比佢諗到點整



佢可以收得埋,係真正的活動架~



比個close up大家睇下


有魚旦、牛柏葉、腸仔、腸粉、燒賣、魷魚鬚、牛丸~



傻芬仲教我用紗布包住兩個蒸架


真係好逼真



腸粉啊,係第一樣整既微型黏土


好好玩,下一個目標係栗子檔,大家等我啊,好快有相睇~


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()