close

第一次為胡先生做晚餐,應該是拍拖後他第一個生日


已忘了當時做的菜式,但依稀記得胡先生那幸福的表情


婚後的日子,我都盡量每晚下廚為胡先生預備晚餐,甚至翌日上班的愛心便當


雖然胡先生常說希望我多點休息(因為我邊做晚餐,邊焗蛋糕)


但每次端出菜餚,胡先生都會望著電腦說著﹕好香啊~好香啊~(胡先生,我知你有睇,下次唔該你放低電腦望住我講,多謝合作^.^)


有時,還會在我為食物拍照的時候偷吃呢(@_@")


你知道嘛,你一臉幸福的模樣就是我最大的動力


這個晚上,當你說嗅到隔離屋飯香時;我就知你好肚餓,所以用我最快的速度(半小時),做出令你飽腹的晚餐



記得醫生說你要多菜少肉(me too)


所以在不炒菜的時候,來個沙律是最好的


你看著supermarket的芒果說很想吃,登﹗登﹗呢盤沙律既芒果夠你食喇呱~



當我煮緊長通粉的時候,胡先生跟我一起望著鑊中的通粉仔


「夠唔夠食架...」大家都在嘟嚷著


但為免食唔哂、浪費食物,我地都係堅持「煮左先算」


好在最後都係剛好的,有時要戒「眼闊肚窄」真係唔易......


其實仲有香草蒜蓉黑糖多士,好味﹗好味到唔記得影...下次啦~


 


胡先生成日講,一世流流長,有排食我煮既野


希望可以為胡先生煮更多更多更多道幸福滿溢的料理......


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()