close

去年年廿九我去左胡先生屋企食飯,呢一日我做左生平第一次的「芋蝦」


我唔知芋蝦的由來,亦從來都無食過芋蝦


但今個新年多得胡媽媽的指導,成功製作第一趟的芋蝦


大家睇睇先~



一個個、細細粒、好鬆化、又香芋頭味


我同胡媽媽去炸既時候,試食左一舊,真係好味呢......好味過薯片﹗


由刨芋絲、較味、炸,都係胡媽媽從旁指導


雖然開始既時候我唔識個技巧整得有d怪怪地,後來胡媽媽教左d秘訣,最後幾粒都算係成功呢~~~~


yeah﹗真係好感動~~好開心啊~~


 


今日呢一樽芋蝦已經食哂喇﹗


食過既屋企人都讚不絕口,希望不久的將來我會再整啦﹗


胡媽媽話齋,識左之後就鐘意幾時整都得~~~~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()